https://larshorneman.blogspot.com/p/akvareller.html

lørdag den 29. marts 2008

Uhygge i Frida


10 kommentarer:

Jan Solheim sagde ...

ikke fedt at bo ved siden af et så
højlydt par...

papirtynde vægge...

iiiismand!

-Solheim.

Lars Horneman sagde ...

Det er en ugle som laver de der lyde ....

Jan Solheim sagde ...

jaja...

det siger de altid på trappen dagen efter
-når man konfronterer dem med gårsdagens spektakel...

-Solheim.

Lars Horneman sagde ...

Du giver mig en ide! Den skal jeg helt sikkert bruge næste gang ...

Anonym sagde ...

Næste gang du ...? tegner? eller ...?

Lars Horneman sagde ...

Nej, næste gang jeg larmer....men det gør jeg i øvrigt aldrig - det overlader jeg til mine naboer - der er noget du ikke behøver savne der Jan!

Anonym sagde ...

Du kan bare sige - når du møder dem på trappen - at de lyder som en ugle i en uhyggelig tegneserie ... så kan
det nok være, du skal få nattero!
:o)
K

Jan Solheim sagde ...

enten giver det nattero eller også inspirerer det så meget, at du
fremover vil opleve det som om du bor under Siegfried und Roy og deres zoologiske legetøj...

prøv det af!

-Solheim.

Anonym sagde ...

Det er ved at blive et ret stort out-of-control-emne det her, Lars ... Kan ske du bare skal undlade "uglen" næste gang ... :o)

Lars Horneman sagde ...

Du har helt ret. Ugle er helt klart et af de ord man bør undgå fremover ...